Ya ben 2 hafta kadar flan yazz doğum kontröl hapı kullandım içerken sürekli lekelenme ve kanamalarım oluyordu bende bıraktım kullanmayı 12 mayısta adet olmam gerekirdi 11 gün gecikti bende hapa bağlıyorum düzenimi bozmuştur diye. Hap düzensizlik yapıyormu ?