Tazeanneg Hanımlar 10 ay 10 günlüğüz oğlumla yalnızken çok güzel vakit geçiririz ben diğer odaya gitsem ağlamaz arkamdan gelir ama benim dışımda herkesin arkasından ağlıyor hadi babası tamam giden kargocunun arkasından da ağlamazsın ya zaten başkası yanindaysa beni unutan bi çocuk böyle olunca kendimi yetersiz hissediyorum iyi anne değil miyim ki bu aylarda her çocuk annesinin pacasindan ayrılmıyormuş benim ki pacam nerde bilmiyordur
gokceyasss Tazeanneg benim oğlum da böyleydi. Sonra bi ay hastalandı şimdi yapışık geziyoruz o zaman herkes bana şükret ne istiyorsun ne güzel diyordu şimdi anlıyorum boş verin bağımsız olması çok güzel takılsın çocuk
Kevser99 Tazeanneg benim oğlumda öyleydi hiç sormazdı beni ikinci çocuğumuz olduktan sonra kıskançlıktan mıdır bilmiyorum benden başka asla birine gitmiyo sürekli kucağımda kalmak istiyo bence sormaması daha rahat 😌
gokceyasss Tazeanneg evet biliyorum insan çok üzülüyor kafaya takıyo ama İnan sevmediğinden değil karakteri öyle
Aysegullllho Tazeanneg ayyyyyyy o insanları öldürmek istiyorum daha çok şey duyucaz geliba insanların karşıdaki insanın uzulecegini asla bilmiyor yazık üzülüyorum bu tarz yorumu yapan cahil kesime
Atlasalinandme Tazeanneg çocuk senin çocuğun, encok sen seversin, o da seni sever.. sana böyle konuşanlara sert çık, herkes yerini haddini bilsin. Kimsenin bi anneye böyle şeyler söylemeye hakkı yok
TY_0613 Kız benim bebe bırak arkadan ağlamayı kucağımıza gelmiyor doğduğundan beri ellenmekten öpülmekte sallanmaktan hoşlanmaz bize düşkün ama bel etmiyor sanki evlatlık almış gibi çok hissettim de ağladım kaç kere ayakta sallanmaz kucak uyumadı hiç daha bir kele bile dokuz aylık hala aynı hop hop edip sevmedik koynumuzda hiç uyumadı babasının en büyük hayaliydi aramıza koyarız bazen uyumaz başkalarını görünce çok ağlar bizi ister ama arkamızdan ağlamaz 😔😔
Aysegullllho Tazeanneg canım benim bebisde öyle o bence dışarı çıkma isteği olduğu için benim bebeis kimi gorsey saatlerce kapının dibinde ağlıyor bide hırkasını elinde tutuyor heran gidecek gibi