Arkadaşlar bebeğim bu son günlerde beni hırsla emmek istiyor memeyi almaya çalışıyor ucum olmadığı için uğraşıyor ağlıyor sonra ucu çıkarıyor bir şekilde ve sonrasında da sinir oluyor mememle kavga ediyor resmen bırakıyor bir daha hırsla almaya çalışıyor ağzına. Gazı yok o konuda eminim. Sadece emerken böyle yapması beni çok üzüyor sizce sebebi nedir?