Bebeğim 3 ay 25 günlük bugünlerde çok huzursuz ve arada bir fışkırarak ekşi kusuyor doktor reflüsü var demişti reflü yastığı kullanıyorum… bugünlerde çok huzursuz ataktan mı yoksa hastalıktan mı ateşi hiç yok düzen falan kalmadı gece uyanıyor sürekli, doyuyor ama çünkü uyuyakalıyor memede ve memeyi boşaltıyor tamamen sadece anne sütü alıyor anlamıyorum uykuya dalmakta zorluk çekiyor özellikle gündüz uykuları kısaldı uykusu var belli uyuturken ağlıyor gazını falan çıkarıyoruz neden böyle değişti ?