Kızlar 3 aylık oğlum var. Mama +meme şeklinde besleniyor sütüm az ilk emziriyorum göğsümü bıraktıktan sonra doymadıgından ağlıyor haliye 5 dk yatıyor sonra kucagıma alıp gazını cıkartmsya calısıyorum o esnada gazıyla beraber kusuyor. Zaten sütüm az, onu da cıkarıyor diye üzülüyorum. Nasıl yapmalıyım sizce. Birisi bence sütün fazlasını kusuyodur her seferinde diyor ama o kadar sütüm Oldugunu hiç sanmıyorum arkasından 90 cc mama içiyor. Ama gaz esnasında onunda bi 20 cc sini kusuyordur.ama böyle reflülğ bebekler gibi fışkırarak kusmuyor. Agzının kenarından akıyor. Reflüsünü oldugunu sanmıyorum birtek gaz cıkartırken kusuyor