Tubakarya Kızlar merhaba 24 günlük bebeğim sanırım üşüttü çok üzgünüm burnunda bi hırıltı var ne yapacağımı bilmiyorım doktora gidicem ama öncesinde acaba serum fizyolojik yapmalımıyım daha öncr hiç yapmadm
Irmakprensesinannesi Tubakarya serum fizyolojik sık temizle canim başka bisi yapamazsın bebkler çok ufacık biside hemn nem kapabiliyorlae
incismom Tubakarya serum fizyolojik sık fışkırtmadan. Öksürürke yana çevir korkma. Burun aspiratörü ile çek kuvvetlere. Bebek nasıl rahatlıcak görsen. Rahat uyur rahat emer. Bende korkuyordum ebeye söyledim beraber yapar mıyız diye oralı olmadı. Babasıyla yap. Korkucak bişi yok
Tubakarya Irmakprensesinannesi hiç yapmadım çok korkuyorum doktor yaparmıki ilk kez gitsem şimdi acaba
Irmakprensesinannesi Tubakarya onda korkcak bisi yok burnunu suyu sikcaksin sonra cekceksin zatn rahatlar canı acımaz rahat ol doktor bisi yapamaz ki