Gulsahgencel ne demek🙏🏻 Çok haklısınız çok zor süreç birşeyi olsa ne yedim ben nerde hata yaptım diye diye aylarca kendimi tükettim ama sonra alıştım alışmak zorundayız bizim psikolojimiz çok önemli sabrımız sakinliğimiz çok önemli çünkü yavrularımızın herşeyi bize bakıyor o yüzden onlar için elbet bu da geçecek 🙏🏻🙏🏻 Alerji doktorumun bana dediği şuydu “bebekler küçük olduğu için yapılan testler hiçbir zaman şuanda doğru sonuç vermez o yüzden bebeği bu süreçte yıpratmaya gerek yok . Emin olmak için kesinlikle katı diyet yaparak bebeğini talip etmeli gözlemlemelisin . Eğer bu süreçte iyiye gittiğini görürsen bilki doğru yoldasın devam et “ o yüzden diyorum emin olmak için diyete biraz daha dream etmelisiniz zaten ilerleyen zamanlar da zamanl açıyorsunuz diyetinizi yavaş şekilde baktınız sorun yok o zaman gözünüz Aydın işte ☺️ Kendinizi hiç kasmayın sıkmayın rabbim beterinden sakınsın korusun yavrularımızı ama mutlaka kendinize kalsiyum ve vitamin takviyesi için doktorunuza söyleyin.☘️🤗