Nisakus25 Kızlar kaşık mamaları var 4. Aydan itibaren henüz bebeğim küçük ama merak ediyorum kullananlar varmı?
Cnm12 Nisakus25 mesela kavanozun içinde elma ve Havuç püresi diyor elma ve havucu buharda pişirip püre haline getir kendin ver aynı şey
Armistik18 Nisakus25 ben kullandım canım hala da kullanıyoruz içeriğinde şeker süt tozu vs yazmıyor. Yazmadıkları bir şeyi de koyduklarını sanmıyorum.
Irmakprensesinannesi Nisakus25 çok küçük daha 4 aylık bebk için kaşık maması ek gida daha başlamamış bir bebek için bağırsaklarını zarar verir
bebishmom Deletedmom_21 vallahi ben bir gün postta görmüştüm burada. Hero babynin kaşıkk maması çok iyi kilo aldırdı yazmıştı bir annemiz. A101 de ve şokta satılıyor falan demişti. A101 de gezerken gözüme takılmıştı. Dur bir içeriğine bakayım dedim aman Allahım bu gözler neler gördü. Bunu içen çocuk tabii kilo alır.
bebishmom Nisakus25 kaşık mamaları kullanmayın. İçinde şeker, modafiye nişasta, palm yağı, koruyucu var. Bırakın bebeği büyüklerin bile asla kullanmaması gereken bu maddeleri bebeğinize vermeyin. Çok sağlıksız ve çok zararlı
Deletedmom_21 bebishmom aynen oyle ha verilir mi.arada verilir zor durumda kaldigin surece ama sık sık tabiki verilmez bende mesela kasik mamasi alayim dedim hatta burda post paylastim hatta almistim bile sonra içeriğine bakinca gittim iade ettim onun yerine eczaneden mama aldim geceleri vereyim diye
Eyment Nisakus25 3 gün havucu 3 gün patatesi deneyin sonra kendiniz püre yapıp verin. Ben 4. Ay ek gıdaya başladm doktor kontrolünde
Smehtap Nisakus25 ben kullandım, kullanmaya da devam ediyorum. Doktora sordum bir zararı olmadığını belirtti şahsen, bir problemlede karşılaşmadım şu anlık.
visneli_turtam Nisakus25 ben kullanmıştım oğlumda gerçekten de kilo aldırıyor, şimdi yorumları görünce acaba kızımda kullanmasam mı diye düşünüyorum 🤔
Fatosahinibrahim27 visneli_turtam bnmki zayıf kilo alsın istiyorum her baba hangi kaşık mamasi ballı irmikli mi tahillimi
visneli_turtam Fatosahinibrahim27 sütlü elmalı tahıllı olanı seviyordu oğlum, birde irmikli olanı bazen alıyordum