Merhaba arkadaşlar, ailemle ayrı şehirde yaşıyorum kızım 1 yaşında onunla hep ben ilgilendim hep benimleydi. 1 aylık bir iş yeri ile ilgili seminere katılmam gerekti ama akşamları evdeydim bu dönemde kayınvalidem kızıma baktı. O günden beri kızım sadece ona gitmek istiyor benim kucağımda asla durmuyor onu gördüğü zaman yemeğine bezine kadar hep babaannesinde. Vermeyince kızım kendini ağlamaktan yerlere atıyor. Ayrıca Ailem geldi onların sevmesine dahi kayınvalidem izin vermedi sürekli kucağında sürekli kızımla oyun oynamaya çalışıyor. Kızım bana nasıl bağlanabilir bu durum beni artık çok üzüyor. Kızıma yetersizmiş gibi hissediyorum.