Deletedmom_32 bizim oda 24.5 derece civarı. İçine ince kollu zıbın, üstüne bol kısa kollu tshirt, altına şort giydiriyorum. Üstünü ince müslin ile örtünce çok terliyor, genelde açık bırakıyorum.. Sabaha karşı bacaklarını örtüyorum. Kolları serin oluyor ama ensesi önemli. Ense sıcaksa üşümüyordur.