Kızlaar günaydın. Ben baby me’nin ince göğüs pedlerinden kullanıyorum devamlı sütyenimin içinde. Bebişim 9 haftalık oldu ve sadece anne sütü ile besleniyor. Hala dilimiz beyaz doktorumuz son gördüğünde pamukçuğu yok demişti ama bence ara ara hala oluyor çünkü bazen emzirirken meme ucum acıyor. Pamukçukların maya/mantar olduğunu ve bebiş emerken meme ucuna geçebileceğini duymuştum. Mantarlarda genelde nemli ortamda olultuğundan acaba kullandığım göğüs pedleri ile ilgili olabilir mi diye sormak istedim. Pedler hiç ıslak olmuyor ama her gün yada günde bir kaç kere değiştirmiyorum. Değiştirmek gerekli mi? İki günde bir duş aldığımda değiştiriyorum. Bu tetikler mi? Tecrübelerinizi paylaşırsanız sevinirim. Ayrıca göğüs pedi kullanmadan önerisi olan var mı? Sütten üzerimiz ıslanmasında 😬