ikikoalaanasi 34 aylık kızım iki gündür fazla uyuyor. Akşam 7 de uyudu bu saat oldu uyanmadı. Ondan önceki gün akşam 8 de uyudu sabah 9 u geçerek uyanmıştı. Geceleri bir kere su için kalkar veya hiç kalkmaz. Bu kadar uyuması normal mi? Uyandırmali miyim?
Toprakseyran ikikoalaanasi nazar değdircen şimdi yaa Maaşallah de bu günden sonra az uyur merak etme çünkü bebeleri uyumayan annişler tarafından birazdan nazar loding 😆
ikikoalaanasi Toprakseyran ya korkttum. Bir hastalık habercisi mi falan diye düşündüm 😂 neyse şimdi üç nas, üç Felak okumaya gidiyorum 😂
UraSsmom ikikoalaanasi Canım büyük 25 aylık olacak küçük de 7 aylık olacak. Büyük 9 10 gibi yatar en geç şuan uyuyo, küçük 6 dedin mi kalkar oda 9 da yatar. Tabi çoğu zaman abisini de uyandırıyo bağırtılarıyla 🥲
Sonsuzmutluluk ikikoalaanasi gün içinde haraketleri nasıl halsiz gibi mi cilt renginde falan solukluk varmı vitamin eksikliği falan olabilir ama gün için de keyfi yerindeyse sıkıntı etmeyin havalarda etkiliyor maalesef benim 9 yaş kızım var normalde çok haraketli gün içinde uyumazdı songünlerde gün içinde 5 saat uyuduğu oldu uyandıramadım anne çok uykum var diyor. Muhtemelen vitamin değerlerinde düşüş oldu.
ikikoalaanasi Sonsuzmutluluk gün içinde çok hareketli ve yoruluyor. Gündüzde uyumadı. Evet havalarda etken olabilir ama her ihtimale karşı değerlerine baktiracagim. Teşekkür ediyorum 🙏
Toprakseyran ikikoalaanasi Allah korusun hiç bişeycikler olmaz bırak uyusun mis gibi normal saatler zaten o saatler demekki çok yoruluyor minik kuş 🥰 bol bol okuyun rabbim evlatlarımızı korusun inşallah 🤲🌼
ikikoalaanasi UraSsmom benimde küçük 9 aylik 7 de kalkar 😬 birinin uykusu düzelmişken diğeriyle uğraşıyorum. Bizimde geç uyanacagimiz günler yakındır üzülme 😀
Masalingonunannesi ikikoalaanasi bünyelere ters olunca insan napcagini sasiriyor annelik iste uyusa bi dert uyumasa ayri 😅😅
ikikoalaanasi Masalingonunannesi aklıma her şey geliyor 😂 alışılmadık durum olunca vesveselikte oluyor 😁
ikikoalaanasi karanbeyinannesi uyuyuncada benim gibi evham yaparsın 😂 uyusun tabi korkum, bir hastalık habercisi olmasın 🤕