Arkadaşlar sizde de aynı mı ya oğlum 1 yaş 5 günlük geceleri ağlayarak uyanıyor ve huysuzlugu tutuyor geri zorla yatiriyorum önceden de kalkar ağlardı ama en azından memeyi verirdim uyurdu hemen şimdi o bile kesmiyor. Bide herkesin arkasına ağlar oldu biri gidince ağlıyor arkasından dışarıyi istiyor sürekli yani kapıyı açınca hemen geliyor ve çıkıyor onu içeri alınca kıyamet kopuyor. Bu ne zaman geçer heleki uykularım daha beter haram oldu. 😢