alpsmommmmm [url=https://www.hizliresim.com/s7viy4k][img]https://i.hizliresim.com/s7viy4k.jpeg[/img][/url] Oğlumun tırnak dipleri bu şekilde neyden kaynaklı olabilir nasıl geçer
Aklimdasin alpsmommmmm bizimde öyle ama sizin çokmuş. Bizde sadece baş ayak parmağında var. Vitaminsizlik diye düşünüyorum ben. Randevu aldim bi genel tahlil yaptıracagım
Deletedmom_21 alpsmommmmm ayy bu bende de var ya minik.minik deri kavlamasi doktora gittigimde demir eksikligimi.olduğunu soylemisti ilac yazdi duzenli kullandim gecti bir kan tahlili yaptirin degerlerine baktirin
alpsmommmmm Aklimdasin aslında benimde gidip bi kan tahlili verdirmem gerek en son 2 yaşında bakılmıştı vitaminlerine
Aklimdasin alpsmommmmm bencede bi baktirin derim. Oglumuz büyükmüş. Tırnakları biraz zayıf geldi bana
alpsmommmmm Doğduğundan beri tırnakları hep böyle güçsüz balık yağı vitaminlerde kullandık geçmedi sanki daha da arttı