uzunayse 3 ay 10 günlük bebeğim gece 3 kez kalkıp emiyor sizinkiler de böyle sık emiyor mu?21.00 da uyuyor 24 Kalkıp emiyor. Sonra 3 te uyanıyor ve 4.30 da uyanıyor. Niye böyle yapıyor Doymuyormu ki
Nisan4523 uzunayse Gayet normal. Henüz 3 aylık ve küçük. Benim bebeğim 3 ay 25 günlük. O da böyle 😍 Genelde gece emmelerinde 5 aydan sonra saat araları açılmaya başlıyormuş kendiliğinden
Wervain uzunayse üç aylıkta üç kere uyanması normal; 6 aylık olunca artık 1-2 kere uyanmaya başlıyor. Kalktıgı saatler de sabitmiş. Hersey yolunda normal panik yok :))
sevimgulce uzunayse halinize şükredin benim ilk kızımda tüm gece emerdi meme ağzından düştüğü an uyanırdı. Şimdi iki buçuk yaşında 3 kere kalkıyor şükrediyoruz bu günümüze 🙏🏻😇