Slm hanimlar ben 3.5ay once dogum yaptim ama kasiklarimda yumurtaliklarimda bir agri var… bu akabınden bel agrılarımda basladı.bır kere lekelenmem oldı.. her ihtimale karsi ben emin olmak icin test yaptim cok sukurki negatif ciki.. sizlerdede boyle bisey oldumu dogumdan sonra.