Doktor bi kağıda yazdı verdi 2 ay önce şuan yanlış mı hatırlıyorum diyorum siz nasıl yaptırdınız. Doktor 3.ayında önce bexsero 15 gün sonra nimenrix olacak şekilde toplam 6 doz dedi yani kağıda yazdı 3 5 13 Aylarda 15 gün arayla 2 doz bir bexsero bir nimenrix nette nimenrixin 2 yaş üstüne yapıldığı yazıyor hangi aşıyı yapmam gerekiyor gibi başlıklarda 2 yaş altına bexsero yapılması gerektiği yazıyor anlamadım kafam karıştı aşısı bugün