Tirtil35 şuan 1.5 yaşında ben sivastayim boşuna doktor a gitme ben sivastayim eğer izmirde isen aktar var izmirde onun bize çok faydası oldu dogal karisim yapıyor git ondan karisim al biz siparjs ettik kargo ile geldi yoksa ankara ve sivasta özel karisim yapan 2 eczane var onlardan karisim yaptır doktorlar kortizonu veriyor malesef mahvediyor