Sv-umutaras evet özellikle beni görünce anne anne diyor . Benim gibi olursa 8 aylikta konusurmus . Ben çok erken konusmusum hatta hala görenler söyler 8 ayliktin seni karşımıza alıp oturtup konusturup gulerdik diye . Ben hamileyken hep bebeğime kitap okudum müzik dinlettim babası bağlama çaldı ben söyledim . Doğduktan sonra da devam ettim günlük kitap okumaya şarkı söylemeye . Bunlar beyin ve konuşma gelişimi için çok faydaliymis . Şimdi de zaten daha çok farkında kitap okurken resimlerini anlatıyorum pür dikkat dinliyor kendisi de sesler çıkararak eşlik etmeye çalışıyor . Evet kızım sende doğru söylüyorsun diyorum ve seslerini anlıyor gibi tepki veriyorum . Canı acirsa canın mı acıdı gel sana sarılayım felan diyorum omzuna başını yaslayıp dinliyor beni