Kızım 3,5 yaşında yarım gun gidiyor kreşe ama yakın olduğu için ben bırakıp alıyorum, yakınlarınızda bir yer araştırın isterseniz servisle gittiği için bir de sanırım saatleri çok uzamış çok yorulur soğumasın şimdiden okuldan daha çok gidecekler ne de olsa