Nurr-dln Arkadaşlar bebeklerde kan tahlili için aç olması gerekir mi birazdan doktora götürucem ama Ac ki birakaym doyuraym mi bilemedim. 9 aylık ve bugün tam kan sayımı tahlili yapılacak
Cennet_annesi Nurr-dln tok olması gerekiyor kan akışı daha iyi oluyor nezaman kan versem doyurur öyle aldiririm
Nurr-dln Cennet_annesi Cennet_annesi bunu bilmiyordum kan akışinin daha hızlı olduğunu . Bilgi için teşekkürler doyurup öyle götüreyim 🌼