Günaydın sevgili anneler bebişim zaten normalde geceleri genelde uyanan bir bebek ama bu aralar iyice huysuzlaşti sürekli uyanıyor geç uyuyor çok huysuz Dr götürdük kulakları ağrıyor diyip damla verdi fakat hiç fayda etmiyor huysuzluk için ilaç yazdı uyusun diye ne bileyim onuda kullanmak istemiyorum antibiyotik verdi dişleri de hala gelmemiş benimle aynı durumu yaşanlar