Kızlar bebeğim 56 günlük. Geceleri gazdan huzursuz oluyor diye Gaz damlası alayım dedim almadan önce de sağlık ocağı hemşiresine sordum günde kaç kez kaka yapıyor diye sordu.bir kez yapıyor yada ertesi güne yapıyor dedim. Çocuk aç dedi ama kilo alımı gayet iyi. Meme + mama gidiyorum. 110 ml mama yiyor bazen 120. Mememi gündüzleri pek almak istemiyor çoğunluk mama yiyor. Kaka sayısı normal değil mi günde 1 kez yada ertesi güne yapması.