Ya deliricem. Kızımın iki gündür ateşi var, doktora götürdük- virüs var bir kaç güne geçer dedi ama bol bol su verin dedi. Kızım dünden beri pek pek yemek yemek istemiyor, su da hic içmiyor. Herşey denedim, çay da yaptım içmiyor. Formül mamayla besleniyor , yeter mi acaba. Lütfen yardım edin