Cerenimmmmm Kızlar 3 ay önce doğum yaptım kanamam iki aya yakın sürdü yani biteli 1 ay felan oldu dün adet oldum ama normalden çok fazla geliyor sizlerde de nasıl oldu normal mi sizce
Deletedmom62626 Cerenimmmmm evet canim normalden fazla geliyor günde ortalama 10 ile 12 ped kullaniyorum. Normal bir durum
yaseminoztrk Cerenimmmmm benimde yaklaşık 3 ay lekelenme şeklinde devam etti daha sonra regl oldum ve oda uzun bir süre her olduğumda alez nevresim falan değiştiriyordum aşırı fazla geliyordu şuan kızım 15 aylık 4 aydır eski haline döndü azaldı kanama
graceshelby Cerenimmmmm Bende kırkım çıktıktan on gün sonra adet oldum benimde kanamam çok olmuştu zaten normalde de çok olurdu yine aynı şekilde çok oldu gayet normal bir durum
Cerenimmmmm yaseminoztrk bende depend giydim ne yapayım mahvoldum ya çok fazla geliyor yoğun ve aktif inşallah uzun sürmez
yaseminoztrk Cerenimmmmm kalın lohusa pedleri var aslında bende ondan kullanırdım dependden bir tık daha rahat yani normal ped gibi ama dışarı çıkarken falan iyi oluyor tavsiye ederim 4 5 Ay sürer sonra normale döner sizinde. Sağlıkla büyüsün yavrunuz 🌸