Elif_meva Gece uykusuna her zaman 12 de yatırırım kızımı 1 hafta öncesine kadar çok güzel bir düzeni vardi 1 2 den 6 ya kadar uyuyodu şimdi her saat başı uyaniyo nedense herhangi bi rahatsızlığı da yok keyfi yerinde çok şükür anlamadım gitti neden böyle oldu
Elif_meva Yaa hadi acikiyo uyaniyo ama mamasını da güzel içiyor her saat başı uyanacak bi durum yok ortada