Valtameriii 25 günlük bebeğimin 3 gündür burnu tıkalı neden olduğunu hiç anlayamadık bile dun gece acile götürdük gaz var diyip gönderdiler bunun gazla alakası yok çocuk nefes alamıyor hergun 10 defa fizyolojik serumla burnundakileri çekiyoruz bana mısın demiyor hala tıkalı bu durumu yaşayan var mı tecrublerinize çok ihtiyacım var İnternet’e çok kötü şeyler yazıyor korkmaya başladım 😔😥
Babykus Valtameriii odadaki nem çok etkiliyor. %50-55 civarında tutmaya özen gösterin. Umarım önemli bir sıkıntı yoktur.
Babyme Valtameriii internette kötü neler yazıyor ? Oğlum 3 ay 23 günlük doğduğundan beri o şekilde ben fizyolojik serum sıkıp temizliyorum hep bi hırıltı var ama hiç bi doktor bana bi sorun demedi sadece temizle dedi
Hlyslh Valtameriii sterimar sprey var tıkalı burunlar için bir de normali var bir de otrinatura kids var. Bunlar serum fizyolojik ten daha çok işe yaradığını gördüğüm şeyler.
Aysedemirrrrr Valtameriii fizyolojik serumla şırıngayla temizleyin burnunu serum sıkıp çekmeyle tam anlamıyla temizlenmiyo ki
Acemiannee_ Bende aynı durumu yaşıyorum bugün hava nemlendirici makina aldım geldiğinde birde onu deneyeceğim kekik yağı ile buhar vererek. Odanın kurulugundan olduğunu düşünüyorum
Valtameriii Acemiannee_ nerden aldınız trendyoldan mi bende bi kaç tane buldum ama çok küçük oldukları için pek fayda etmez diye almadım
GSevilay65 Acemiannee_ yattığı yatağın başına kekik yağı dök peceteye çok yakın olmicsk şekilde odanın bu yerine koy.o çok iyi gelio.İlik banyo iyi gelir.
Valtameriii Babykus aslında nem hemen hemen o civarlarda ama yine de çocuğun burnu tıkandı yazık nefes alamadığı için ememiyorda şu 4 gün bana zehir oldu resmen 🥺
Aaa34 Serum fizyolojikle burnunu temizlemeye devam edin, bol bol emzirin, yakasına ve yastıgına coldmix damla damlatın yeşil olan, bas ucuna soğanı ikşye bölün karanfillerş saplayın onu koyun, hava nemlendirinşz varsa onu açın
Valtameriii Aaa34 fizyolojilği full kullanıyoruz zaten ama burnu tıkalı olduğu için ememiyor hemen uyumaya başlıyor göğsümde bi de dediklerinizi deniyim inşallah geçer 🙏😔
Babyme Valtameriii o trendtolda ucuz küçük olanlar varya kesinlikle alma canım ben aldım kendine hayrı yok alıcaksan paraya kıyıp güzel büyük bişey al ki işe yarasın :( okaliptüs uçucu yağıyla beraber kullanıyorlar genelde
Cinarinannnesi Valtameriii öncelikle günaydın benim bebeğimde hasta burnu tıkalı ben de hava nemlendirici aldım fakat letgodan kullanılmamış aldım 200 liradan 160 a mesela pazarlık yaparak yakında olduğu için gidip gördüm
Denizanasi92 Valtameriii cocuk doktoruna götürseydin ya canım ?? benim 3 aylık bebeğimin geçen hafta öyle oldu doktor sprey verdi burnuna küçük bebeklerde takip isteyen bi konu dedi ve tekrar tekrar kontrole gittik.
Sevdaakblt Odayi veya bulunduğu ortami nemli tutmaniz gerekir. Nem makinalari var aslında onlardan alabilirsiniz. Bulunduğu ortami cok güzel nemlendiriyor. Belki çözüm olabilir
Valtameriii Babyme evet dun bizde doktora gittik tekrar hiç birsey olmaz çok normal dedi icim rahat etti İnternet’e yazılan hiç biseyi kale almiycam bundan sonra insanı panik atak yapmaktan başka birsey degiller
Valtameriii Babyme aynen bende öyle düşünüyorum pek işe yarıyor gibi görünmüyor zaten de acaba iş görür mü dedim de sonradan vazgeçtim
GamzeGoktas Normal serum fizyolojik alın şırınga ile sıkın burnuna diğer taraftan nasıl çıktığını göreceksiniz sümük çıkmassa ciğerlere iniyor bize aciledeki doktor öyle yap dedi saat başı yada nefes alamadıkca aç dedi çok şükür hep öyle atlattık
Valtameriii GamzeGoktas günde 8 10 kez serum sıkıyoruz burnundan da sümükleri çekiyoruz aparatla ama hala aynı 🤢
GSevilay65 Valtameriii benimkide yatağımin yani camın önünde ama başında iki tane ust üste çekmece var ona koydum bende odanın herhangi bi yerine koysan yeter o kokuyu alir
Cinarinannnesi Valtameriii inşallah birde serum suyunu o kadar fazla sıkmayın bu sefer burnu kuruyormus doktorum öyle söyledi