Merhaba arkadaşlar 4 günlük bebeğim var. Sezeryanla doğum yaptım sürekli emzirdim ama hastanede hiç sütüm gelmemiş sarılık değeri yükseldiğinde öğrendik. Sonra sağmaya başladım, sütüm de geldi. Ama emzirme konusunda sıkıntı yaşıyorum zorlada olsa emziriyorum ama çabuk uykuya dalıyor.. sağıp biberonla besliyorum geceleride mama takviyesi yapıyorum. Şimdi sorum 13 değer yüksek mi.. sütümü arttırmak için neler yapabilirim. Birde gögsümde emerken doyup doymadığını nasıl anlarım ? Şimdiden teşekkürler.