Mehaba kızlar umarım yardımcı ola bilecek biri vardır burada 🥺
Oğluşum nerdeyse 7 aylık aslında uyku düzenimiz gayet yerinde. Gece uykusuda aslında rutinli bi şekilde..ama ikidir çığlıklar içinde uyanıyor ve ne yaparsam en az bi 20dkka sakinleştiremiyorum. Ağlarken uyku halinde. Uyandığı an ağlaması hemen kesilmiyor.. bu durum beni çok yıpratıyor 🥺 oğlumu öyle ağlarken görüp bşy yapamamam beni maf ediyor 😭