23ygmur benim bebeğim iki aylıkken diş sancısı çekmeye başladı 6+1oldu hala aynı şimdi kaşıntı yerini acıya bıraktı iki hafta önceki muayenede doktorumuz damagi iyice sertleşmiş ha çıktı ha çıkacak demişti.Goruntude bişey yok ama emzirirken daha keskinlestigini hissediyorum çoğu zaman emerken ağlayarak birakiyo sizliyo galiba jel cokaz hafifletiyo acıyı ama istediğim gibi kesmiyo ağrısını.