2 aylık bebeğim ile bugün pikniğe gittik bi ara biraz esti poşetinde duruyordu orda bol bol uyudu açık hava arada uyandı emzirdim uyudu. Geldiğimden sonra akşam doğru 7 gibi başladı ağlama 11 e kadar sürdü kakasını yaptırdım gazı da çıktı ağlama gaz gibi değil artık ateşi de yok acaba üşüttü mi diyorum vücut sıcaklığı 36.6 nasıl anlarım hala uyumadı şimdi çok ağlamıyor ama uykuya da dalamıypr