Kızlar merhaba,
Bebeğim 2 gece üst üste ateşlendi. Maksimum 38.8 yükseldi. Kendi doktorumuza götürdük ve boğazlarının kızarmış olduğunu boğaz enfeksiyonu kaptığımızı söyledi. Dün antibiyotik ve ateş düşürücü başladık ve bugün yine ateşimiz vardı. Normalde hiç böyle olmazdı ilk antibiyotik kullanımında etkisini görürdüm. Böyle bir durum yaşayan var mı? Endişelenmem gerekir mi?☹️