Merhaba anneler bebeğim 7 ay 22 günlük sabah şiddetli kusma ile güne başladık . Ve gün içinde her emdikten 1-2 saat sonra hepsini çıkarıyor. Bunun yanında halsizlik huzursuzluk da var tabi. Ateş ishal yok biraz bekledikten sonra acile götürdük acilde dr iğne yaptı kusmayı önleyici bir iğne olduğunu ishal başlarsa çinko vermem gerektiğini söyledi. Yalnız bebeğim çok huzursuz uyumuyo ağlıyo sürekli aranızda bu durumu yaşayan var mı varsa neler yaptınız? Nasıl normale dönecek çocuğum