Merhaba arkadaşlar, üç Mart’ta doğum yaptım zorunlu sezeryanla, bebeğimin anne karnında gelişimi durmuş bir ay açığımız vardı 2400 kg ile 39 haftalık doğum yaptım Bebeğim şuan 2 ay 20 günlük ve 5.5 kg görenler çok zayıf hala diyorlar sütun yaramiyor yağlı değil gibi bir çok söylenti canımı çok sıkıyor sizce gelişimi nasıl