Annebaliii21 Oğlum 21 aylık komut alıyor otur kalk ye getir şunu öpiyim alkış by by göz teması var ama kelimesi yok normal mi acaba
tosbikyanak-ela- Annebaliii21 doktora gittiniz mi o aylarda 3-4 kelime etmesi lazım diye biliyorum ben
Sedanindenizi Annebaliii21 Kulaklarda isitme azligimi varcacaba bence bir cocuk dr una onerirse kbb ye de gidin derim
girl50 Annebaliii21 kızım da aynı oğlunuz gibi herseyi vok çok iyi anlıyor karşılık verıyor ama kelımesı yok bence zamanla olucaktır yanlız büyüyorlar tabi normal
Baharbozz Annebaliii21 cnm bnm oglumda 3 yasina daha 3 aydır felan anne baba abi feln dedi bazı çocuklar gc konusuyrmus yada istediği olduğu için hmn kendini anlamak istemezmiş biz dr gtrduk indi ne istiyorsa yaparken söyleyin mesela şu isterken sudan önce kaşığı gösterin kasikmi istiyrsn tabakmi istiyorsun gibi şu yu verilen bu su diyerek ısrarlı bi şekilde davranmalıymışız. Bnm oglumda anlıyordu ama konuşmuyordu şimdi 3 4 aydır çoğu kelimeyi kullanıyor daha önce anne dahi demezdi
Annebaliii21 tosbikyanak-ela- yok gitmedim mesela yemeği bitince bitti derim o da ti diye ses çıkarır bir de ce e yaparım o da yapar de der ama
Alpler2020 Tv,tablet falan izliyorsa bu sorun çok oluyormuş.eğer izliyorsa uzun bi süre ara verin kitap okuyun bol bol konuşun.inşallah değişimi fark edeceksinizdir
tosbikyanak-ela- Sedanindenizi kesinlikle bencede bir doktora götürüp danışın tablet TV bile baksa 1-2 kelime aoylemesi lazım sanki
tosbikyanak-ela- Annebaliii21 bence bir doktora gidin çokta erken doğmamış. Ailede geç konuşan var mı oda etkiliyor Muş çünkü
Baharbozz Annebaliii21 bn dr gittim psikolaga bile gittim cnku büyük oğlum 20 aylıktı cümle kuruyrdu onun gibi olmayinca çok düşünüyordum dr bi sknti yok ısrarcı olun dedi szde istersnz bi gtrn onlar daha net ne yapılmasını anltyr
Esrabzkrt Annebaliii21 Merhabalar. Yaklaşık 3 ay önce yazmışsınız ama merak ettim konuşmaya başladı mı acaba bebeğiniz? Benim oğlumda şu an 21 aylık ve hiç konuşmuyor. Komutları alıyor yerine getiriyor göz temasımız var getir götür dediğim şeyleri alır götürür. Ama yok yani baba bile demiyor. Mama diyor hav diyor sadece. Başka da hiç bir kelime yok. Merak ettim başladı mı kelimeleri acaba?