Merhaba, bebeğim 15 aylık süt ve yumurta alerjimiz vardı. Sütü atlattık yumurtayı da aşamalı olarak açıyoruz ancak fıstık ve fındık alerjimiz değerleri yükselmiş olarak devam ediyor. Henüz onlar için denemelere başlamadık ancak benzer durum yaşayan ve bu alerjilerin üstesinden gelen bebişler var mı ? Fıstık ve türevlerine olan alerjinin çoğunlukla kalıcı olması ileriki dönemler için çok korkutuyor bizi. Dilerim her bebek sağlıklı olsun. Benzer deneyimleriniz varsa öğrenmek isterim.