Sebusebu biberon da hiçbir sorun yok sağıp verdiğimde içiyor sütümü, mamayı da lıkır lıkır içiyor ama memeye geldi mi yada kucağımda emme pozisyonuna geldi mi cayırtıyı koyuyor çözümü yatağımıza yatırıp yanına uzanarak emzirmekte bulmuştum ama bu ara ona da cıldırıyor 🤷🏼♀️ değişik düğüşük bi çocuk 🤷🏼♀️