Kızlar 4 aylık bebegim var 1 aydır bu sekilde bir yere gidemiyorum gürültü istemiyor sürekli gormedigi biri oldugu zaman aglama krizine giriyor susturamiyorum ne bir yere gidebiliyorum ne kimseyi cagirmaya cesaret edebiliyorum doktor tehlike altinda hissediyordur dedi gecer felan dedi ama gecicek gibi değil normalde cok guler yüzlü ama böyle oldugunda resmen baska bir çocuk oluyor gürültü asla istemiyor en ufak seste agliyor tanimadigi birini gordugunde krize giriyor resmen ne yapicam ben akil verin bana :(