Kızlar yarın sabah hastaneye gideceğim ama tek başıma oğlum 2 aylık 5 buçuk kilo ve artık taşıma çantasında taşınmıyor Kanguruya koyup çocuğu çarşıya çıkçam ordan otobüse binip hasteneye gidecem zorlanır mıyım acaba yeni doğan aparatını da kullanacam