Mrvkya 22 aylık oğlum ismini söylediğimde bakmıyor anne baba demiyor :( Bir sıkıntı olabilir mi ? Aynı durumu yaşayan var mı acaba ne yapmalıyım
Sarikuzumalp Mrvkya Hiç mi kelimesi yok? Eğer ismine tepki vermeyip hiç kelimesi yoksa mutlaka bir doktora gösterin derim.
minderbob Mrvkya göz teması kuruyor mu? Komut alıyor mu? Size sarılabiliyor mu? Sevdiği şeyleri görünce tepki veriyor mu?
Busrazehra Mrvkya Anne baba git gel demesi beklenir aslında. Komut verdiğinizde yapıyor mu göz teması kurabiliyor mu bunlar yoksa bi doktora gösterin mutlaka
Fatmamucahit Mrvkya ismine seslenince tepki veriyor mu? İki yaşında anne baba demesi gerekiyordu. Ama bilmiyorum üzmek istemem asla ama istersen bi doktora göster hemde için rahat olsun 🥰
Mrvkya Busrazehra sürekli ingilizce videolar izliyor ve İngilizce şarkılar öğretiyordum acaba ondan olabilir mi
Sarikuzumalp Mrvkya anladım eğer bir tuhaflık varsa hissedersiniz. Siz yine bir doktora gösterin içiniz rahat eder.
Rainnnn Mrvkya tam bilgim yok ama burdan okuduğum kadarıyla birsürü çocuk var böle . Yeğenim 17 aylık kelimeleri var ama çok hiperaktif ismine zor bakıyor hep ilgisi başka yerde
Rainnnn Mrvkya ondandır inşallah dikkati dağılmadığı bir oda yapmaya çalışın ev biraz sakin gibi durmalı belki ilgisi size dönebilir
Alpler2020 Tv,video hiç izletmedim 22aylık benim oğlumda.bu aralar onbeş yirmi dakika tv ye bakmaya başladı.herşeyi söylemeye çalışır komut alır naçizane fikrim video hiç izletmeyin sürekli konuşun kitap okuyun.cok faydasını görexeksiniz bence
Karakizzz Kardeşim dört yaşına kadar hiç konuşmadı şimdi de susturamıyoruz ama komut almaması ismine tepki vermemesi bi muayene ister bence