Wonderful_mom Kızlar 25 günlük taze anneyim.. sütüm hep yetmiyor kafasindayim sanki bebeğim hep ac psikolojisindeyim.. Gece uykulari az da olsa duzene girdi.. gunduzleri uzun sure uyanik kaliyor..eger ac ise gecede uyumaz demi? Yanii illaki anlarım..
-annesininprensi- Wonderful_mom cisli bez sayısı ve kilo alimi gelişimi iyiyse sıkıntı yok cnm bol bol emzir
Saliha03 Wonderful_mom İlk 15 gün muayenesinde ne kadar kilo aldığına bakıyor doktoru ona göre ilerlersin canım bu şekilde düşünme hep yetiyor de kendine
-annesininprensi- gece de ilk zamanlar saatlik emzir uyandirmasanda bol bol gece daha besleyici kilo alımına katkı var
Wonderful_mom Saliha03 2500 dogdu ilk 2 gun sislik gidince 2400 dustu . 10 gun snra 2650 oldu 17 gun sonra 2850 sizce nasil ?
Saliha03 Wonderful_mom Benim doktorum günde 25 30 gram almasını bekleriz yeni doğduğunda demişti gayet iyi ilerliyor yani ortalama olarak 450 gram almış 16 17 günde 1 ayda 1 kiloya yakın alacaktır ve normal ilerliyor maşallah sen 2 saate bi emzir yine şekeri düşmesin miniğin🙏
Ozlemyoz @Wonderful_mom bence kilo olarak alımı iyi ve hız bir zaman sütüm yetmiyor diye düşünme bebeğin her gün huy değiştirmeye başlıcak bazen gündüz uyucak gece uyumıcak bende çok yaşadım i sorunu ya gündüz uyuyoeu ya gece ama uykusunu bölme en fazla 2 saat bekle uyanmazsa o zaman sen uyandır besle ve bol bol su iç sütünü artırır ve en önemlisi her zaman şunu de kendine benim sütüm yeterli bol bol geliyor keyfini morelini hiç bozma 🥰🥰🥰