Ozgeozge Ben de korkmuştum ilk yan yatmaya başladığında ama akabinde zaten döne döne uyumaya başladı. Bizde tam 7 aylıkken oldu bunlar. Şimdi ya yan ya karın üstü uyuyor küçük bey. Yan yatmaya başladıysa zaten zorlanmadan dönme yetisini de kazanmıştır. Uyanıkken cesaret edip yapamadıklarını uyurken yapıyorlar merak etme. 😁