Kızlar ben 52 gün önce sezeryan oldum ilk doğumum. Lahosalıpım bitmeden 1 hafta önce kanamam komple bitmişti şükür rahatladım derken. Lohusalığım bittikten tam 10 gün sonra regl oldum ilk anlayamadım kahverengi felan gelince lohusalık kanaması zannettim sonra baya baya kırmızı gelmeye ve regl kanaması gibi olunca anladım şuan 2. Günüm ama çok kanamam var normal dede regl günleri neredeyse 8-9 gün süren ve 1 ayı dolmadan regl olan biriydim zaten ama bu kadar kısa sürede olmasını beklemezdim üzülmedim değil 😬 siz kaç ay sonra oldunuz yalnızmıyım bu konuda merak ediyorum?