Kızlar merhaba delirmek çıldırmak kafayı uzereyim 1 sene kolikti oğlum sonra 2 yaş sendromu 3 yaş sendromu derken bn iyce sıyırdımm. Vurmalar atmalar zıplamalar bağırarak ağlamalar laf söz dınlememeler iyce çığrından çıktık sizlerde bizim gibimisinz ? Nasıl sakin kalabiliyosunuz