Geçen hafta dan bu yana çok kötü Bi salgına yakalndık kızımla burun akıntısı burun içi yanması göz yanması göz ağrısı öksürük baş ağrısı Vs 2 gün önce hastanye gttm ve doktora şikayetlerimi söyledim mevsimsel geçişte alerjik dedi reçetene ilaçları yazdım al kullan dedi ilaçlar da üstünde alerjik astım rinit saman nezlesi yazıyo şimdi ben astım mı oldum yani bunu için test falan yapılıyor diye biliyodum ben de korktum açıkcası ömür boyu mu sürücek bu hastalık başına gelen var mı merak ettim cvp verirseniz sevinirim