Smilend kolik dönemi çok zordu. Bebek çok küçük, anne baba acemi oluyor. Minnacık yavrum her gün akşam 8-11 arası ağlardı. Kolik sancısı 20. günde falan başladı daha lohusaydım. Ben de ağlardım. Evin içinde gelen giden, her kafadan bir ses çıkıyor. Ayyyy hatırlamak bile kötü 🙈
Diğer ataklar da zor. Diş sürecindeyiz zor. Huysuzluk yapıyor. Geceleri aniden uyanıyor. Ama aramızdaki iletişim oturmaya başladığından eskisi gibi zorlanmıyorum.
Size tavsiyem sabredin. Ve internetten gaz sancısına iyi gelen masajları araştırın. Akşam sancı başlamadan masajları yapın. Sürekli ı love you masajı yapın. Bir de emziriyorsanız kendi beslenmenizden bakliyatları çıkarın bir süreliğine. Kolay gelsin. 💐