Kızlar bebeğim 6 ay 2gunluk.. üç gecedir yatağa uyumak için yatirdigimda çok ağlıyor bu aya kadar emziriyodum hemen uyuyodu sadce emmeye kalkıyordu. 3gecedir yattigimz gibi canı yanar gibi çok agliyo emerken agliyo ve çok sık uyaniyo yarım saate bir. Gündüzleri uyurken böyle birşey yok. Neden olabilir gecermi bu durum biri bişey desin çok uyksuuzm 3gecedir. Eşimde gece çalışıyor tek başımayım ve çok zorlanıyorum😪