RainOverMe SeverusSnape yaa gece nasıl idare ettiniz gece hıc uyutmuyorlarmıs. Elektrıklı fıse takılanlardan da kullanıyrlarmıs ama nafıle dıyor gece de sureklı kullanamam uyanır uyumaz bu sefer de🤯😵💫
SeverusSnape RainOverMe sinek ilacı takılı oluyordu, camlarda da sineklik olduğu için sorun olmuyordu. Odaya bir kase su içine lavanta yağı damlatarak koyabilirsiniz😊
RainOverMe SeverusSnape onu kafaya koydum yanımda gezdırecegım lavantayı artık🤣 sanırım sineklık yok camlarında. Cok gec yatıyorlar kapı sureklı acık oluyor sıneklık olsa da fayda etmez sanırım. Kapıdan gırecek olan gırer😅
RainOverMe sedanurss kac saatte bır yenılemek gerekıyor ben daha cok gece ıcın endıse edıyrm gunduz zaten sık kullanabılırım ama gece uyanır uykusu cok hafıf
sedanurss RainOverMe gece yatarken bir kez sıkman yeterli uyanırsa tekrarlarsın gündüz çok fazla sinek olan bir yerse 6 saatte bir kullanırsın sürekli sıkarsan biter 🙈 biraz pahalı çünkü incia markayıda çok duydum onuda deneyebilirsin
RainOverMe sedanurss ya bizimkinin uykusu hafıf ben sıkarsam basıma bela olur kendı kalkarsa sorun yok zaten. Bir iki hafta idare etse yeter😅 malesef cok pahalılar 🤯kendı evimde beşiğine cibinlik çekerim geceleri🤪kullanmama gerek kalmaz belkı🤣 bu markaları hep biliyorum ama gece uzun sure koruyanı bulsam ne mutlu bana😅😵💫 6 saat ıyıymıs sanırım bıze yeterlı gelır zaten gece kalkıyor ve gece uykusu max 8 saat😢
RainOverMe Kız bakma bakma, heyecan yapma dökeceksin, kız bakma, vehheeey vey, hepsini batırdı gitti valla