Arkadaşlar kızımın baş çevresi 43 cm doğduğunda hatta gebeydeknde doktor muamesinde başı küçük demişti doktor ultrasyonda ya genetiktir yada başka birşey falanda geçen 1 yaş muamesinde doktor biraz küçük baş çevresi ama seninde küçük pek birşey olduğunu düşünmüyorum ama yinede bir noroljiye git istersen dedi sizin çocuklarınız baş çevresi nedir acaba evet biraz küçük duruyor ama bilemedim gitsemmi