Durueliff Benim kızımda 1 yaşına yeni girdi. Uzun süredir çok sık uyaniyodu emmek için, emmeden uyumuyordu. Saat başı, hatta yarım saatte bir kalkıyordu. Sağlık ocağındaki aile doktorumuza sormuştum aşıya goturdugumde, ilaç yazdı. Hem iştahsizlik sorunumuz vardı hem uyku sorunu vardı. İkisine de ilaç verdi. Kullandıktan hemen sonra ise yaramaya başladı. Doktora götürüp söylemenizi tavsiye ederim. Zombi gibi dolaşıyordum uykusuzluktan, keşke önce gitseymisim dedim ben.